Lunch-Date

Det blev inte bara en trevlig lunch-dejt med min kära granne, utan vi fick minsann Maria och Marielle på köpet :) Lyckad lunch tycker jag, fast det kanske var tur att vi gick när vi gick med tanke på vad vi pratade om och att det kanske började spåra ur lite smått.. men vadå, det kan ju bli lite så när fyra glada tjejer i sina bästa år kommer med den ena braiga idén efter den andra! Vi kom ganska långt i vår tanke-verksamhet; vi gick igenom både tävlingsregler och poängsystem.. det här kan bli kul känner jag! ;D

Nu har jag också varit hemma och proppat i mej massa goa våfflor som mamma fixat i ordning till mej, och nu blir det tv eller film-mys. Imorrn är det dags att tjäna lite extra pengar igen, gött! Det är väldigt välkommet måste jag säga!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är tur att bloggen finns så man blir upptdaterad om ditt liv ;) Vad sägs om fredagsmys? :) Kramar

2008-04-02 @ 20:11:48
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0