Nu Drar Jag!

Nu är allt är packat och klart inför Höfers Cup och ändå är det två timmar kvar tills jag blir upphämtad. Inte alltid som jag är klar i tid, men nu så! Kan kanske bero på att jag var upp kl sju imorse fast jag själv hade sovmorron :) 

Känner mej väldigt ansvarsfull eftersom jag packat ner både extra frukt, extra hårsnoddar och extra strumpor "i fall att nån tjej skulle ha glömt". Tyvärr har jag däremot inte skrivit ut ett enda viktigt papper (typ mattider, deltagarlistor, spelschema och busstider) så riktigt så ansvarfull som jag ville va var jag visst inte.. men men, man kan inte tänka på allt! ;D

Har också packat ner en asbra matsäck som innehåller både baguette, dricka, banan-chokladmuffins (tack, Mange!) och massa frukt. Jag är laddad för en hel-helg! :D

Middagen igår blev lyckad. Jag var jävligt duktig och åt upp maten med vitlök i och drack tillochmed rött vin (i alla fall ett halvt glas) så någon (eller några :p) borde vara stolt över mej! Som belöning vågade sej Mange på att smaka på min pannacotta jag gjort. Han var väääldigt skeptisk till att låta mej va i köket i onsdags kväll eftersom Elin gav honom live-rapporter över mitt köks-agerande över msn, men igår när han fick sin efterrätt så klagade han minsann inte ;D Snarare tvärtom skulle jag vilja påstå!

             Visst ser det gott ut? ;D

Nu ska jag käka lite lunch och sen bär det av. Känns kul, men hade ändå mycket mycket mycket hellre haft med mej coach-elin bort till Uddevalla... Har hört ryktas om sol också, oj vilken helg vi hade haft! ;)

Ha de bra allihopa! Jag vet att det kommer bli svårt att överleva helgen utan mitt bloggande men ni kan väl försöka iaf... ;p

Kommentarer
Postat av: Mange

grymt snygg bild :S Men pannacotta var att dö för!

2008-04-18 @ 13:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0