Premiär-Grillning :)

Idag "jobbade" jag till halv sex, sen var det bara hem och skynda sej till Katherine där det var dags att premiär-grilla. Teresia slog på stort och köpte flintastek till oss... hur gott som helst! Ska försöka se till så det inte dröjer allt för länge tills nästa grillning ;D

Jag, grannen och Mange myste te´t med lite pasta carbonara och godis igår framför tv:n. Mange överraskade även med blommor, inte varje dag man får det. Mycket uppskattat iaf! (väljer att tro att jag fick dem för att jag är så jääävla bra, och inte bara för att han hade dåligt samvete eftersom han inte orkade komma hit i tisdags :p)


                                                                              

Imorron är det redan fredag och då går jag tidig dag. Innebär att jag slutar redan klockan två och därför hinner med att både gå på stan, fika, storhandla och tvätta. Jag känner själv att jag måste va rätt knäpp, men det pratades lite löst om After Work och jag sa att jag antagligen inte hinner eftersom jag måste tvätta och handla. Inte alla som väljer hussysslor istället för billig cider, men dels måste jag verkligen handla, dels har jag verkligen sett fram emot det eftersom jag verkligen gillar att dra runt där inne på Maxi... ;p Får spara alkoholen till lördag istället, då blir de fest fest fest hos Maria! ;)

Nu måste jag lägga mej så jag hinner somna innan jag ska upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0