Trött Men Jävligt Bra

Eftersom jag är ungefär världens bästa tjej så ställde jag mej och bakade idag efter träningen, hade ju fått för mej att Mange gillar moccarutor så därför tänkte jag ge mej på att försöka göra såna till honom. Han fyller ju faktiskt år i veckan, så nåt extra ska man väl få ;p Men det tar på krafterna att vara duktig vill jag lova! Sitter nu här i soffan och är helt slut jag (trots att jag hade liggvila på praktiken och råkade somna till i öööh.. typ en halvtimme :p) och imorrn blir det en minst lika stressig dag. Först går jag långdag på praktiken och sen är det FHK:s handbollsavslutning (hoppas inte alls på att få en bonus-present som tack för att man tränat under året) som gäller. Tack och lov har jag lyckats fixa skjuts så jag borde inte bli alltför sen till avslutningen.. Har hört ryktas om att även jag ska få spela match mot grabbarna, kommer ju bli askul :D

Nu blire sängen! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: emma

inge lite man saknar handboll då! :( har tillochmed kvar match tröja+shorts. hahaha.
hoppas allt är bra med dig. ;)

2008-04-28 @ 23:50:13
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: emma

oh my! är det sant?! :D
sugen som faen ju! hihi.
tell me more. :D

2008-04-29 @ 11:34:37
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Mange

du vet att jag älskar dina kärleksmums :)

2008-04-30 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0