Valborg :)

Tänkte dra till med en väldigt upplysande blogg-rubrik eftersom de kan va någon som missat att det är just valborg idag... eller inte. Men iaf. Nu har man slutat praktiken och eftersom jag inte behövdes så mycket som de trodde så blev jag ledig även på fredag.. de innebär att det är hälja nu :D Så förutom att jag ska iväg imorrn morron på litte roligheter så är de helledigt nu massa dagar framöver, gött dä!

Ikväll blir det valborgs-grillande å massa tillhörande mys. Har lagt in Astin på kylning och Elin kom precis med grillkolen.. lovely! De börjar pocka på med folk också, kulkulkul. Funderar på att göra mej lite i ordning, de kommer ju snart lite folk hit snart.. och så borde jag dammsuga, men vadå.. äsch, kan lika gärna göra de en annan gång... ;p

Imorgon ska Mange firas också, han fyller ju faktiskt år. Har nyss slagit in kanske världens fulaste paket till honom, eller kanske inte fulaste men ändå väldigt ofint liksom. Jaja, de får duga. Han  blir säkert glad.. om inte annat så kommer han iaf att va tvungen att säga att han blir glad.. asbra! ;D Kakorna som jag bakade till honom i veckan tyckte han iaf om (sa han) så än så länge är vi båda nöjda.

Nej, nu får jag ta tag i saken, så jag iaf är lite klar när vännerna kommer! Ha en bra valborg allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0