Bananflugor Och Plast

Jag bara måste få gnälla lite över alla äckliga bananflugor som nu är överallt. Fy fan vad äckliga de är! Varför kommer de fram egentligen? Det kryllar av dem här fast ingen mat eller frukt ligger framme.. usch.

Fressten, vem kom på "uppfinningen" att ha såndär plast på rulle ni vet? Som man ska täcka mat och sånt med.. de funkar ju aldrig när man ska riva av vid den där kanten. Och så står det oftast "Glad" på förpackningen heller.. Glad..?! Man blir ju helt irriterad och förbannad när man trasslar in sej i den där skiten, igår höll min tårta på att stryka med och jag var måttligt munter. Det borde stå typ "Arg" på den, eller kanske "Tokig" istället. Det skulle passa bättre ;p

Nu ska jag gå och fortsätta se på Crowned på tv:n. Det  verkar vara ett mycket hög-kvalitativt program om en skönhetstävling i USA mellan mödrar och döttrar. Lagomt energi-krävande. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0