Det Där Med Allsång

Allsång är egentligen ganska konstigt tycker jag. Jag menar, det pratas gärna om det, man ska ha koll på artisterna och hur Lundin sköter sej men det är inte många (speciellt inte i min ålder) som svarar/erkänner att de ser på det om man frågar. Jag tyckte det var skitdrygt när mamma hade på det på tisdagarna, och inte nog med att det var på; nej ibland sjöng hon med också. Herreguuud!

Nu sitter jag ensam här, en tisdag klockan 20.00 och har på Allsången på tv:n. Och gissa om jag blev confused när jag hörde att nån även sjöng med ända tills jag fatta att det var jag själv..! Vad har hänt? Har jag vuxit och börjat gilla programmet? Njaa, har svårt att se mej sitta och sjunga hemma framför tv:n i min egen lägenhet faktiskt. Det är nog bara så att i det här huset ska Allsång va på tv:n, det känns liksom konstigt annars...


Träningen gick bra, jobbig men kul. Nu ska jag återgå till Allsången och dricka upp mitt stora glas med "jordgubbssaft" som blev över när jordgubbarna till tårtan smälte förut. Mmm!

Sov gott, ni som får krypa ner i sängen sen när det är dags :)

Kommentarer
Postat av: mamma malin

Det sjöngs även i det här huset kan jag meddela... och jag var också alldeles ensam hemma. Men egentligen är det ett skitprogram, med skitartister... fast Robert var ju kul. Bitter? Vem? Vad? Jobba försiktigt inatt!

2008-08-05 @ 21:18:49
Postat av: preiszan = "de luftar lite..."

tack. du är alltid att lita på! vad skulle jag göra utan dig?? jag bara undrar..

2008-08-05 @ 21:23:05
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0