Fågelkvinnan

Jo visst  vettu. Jag har gått och blivit tuff på sistone. Titta bara vad modig jag är, jag har en fågel på min alldeles egna axel.. Jag som hatar fåglar! Det ni! Jag tillochmed tittar ju på den farliga varelsen som sitter där ;p


Fast detta höll sej i ungefär 20 sekunder. Så fort fågeln, Jon, (den har ju faktiskt ett namn) rörde sej så pep jag till väldigt otufft och blev alldeles skakis. Men jag tycker nog ändå att Mange borde va stolt över mej, det går ju åt rätt håll och nu har jag ju nästan stött i hans lilla älskling :)

Men det blir väl lite så.. jag är ju ingen katt-människa t.ex., men när grannen skaffade katt var jag ju så vackert tvungen att klappa på den och lära känna henne/honom/det. Nu kan man ju nästan säga att jag gillar Frukten, jag bryr mej iaf om henne/honom/det.. :) Och jag har ju faktiskt officiellt blivit gudförälder till Frukten också! Så vem vet, snart kanske jag står där med Jon-fågeln som adoptivson eller nåt sånt. Vi har ju ändå samma efternamn, så det skulle ju passa bra... ;p

Kommentarer
Postat av: preiszan

OH. MY. GOD. a match made in heaven....

2008-08-12 @ 15:54:22
URL: http://preiszam.blogg.se/
Postat av: mamma

Hallå...stopp o belägg. Adoptivson!!?? Innebär det då att jag blir mormor åt Jonolsson? Ska jag ev passa honom på semestrar ed.? HM, näe tack! Josefin, gör inget förhastat!

2008-08-12 @ 16:01:29
Postat av: Teresia

Oh Lord! Du hånglar i princip med en fågel på det där kortet!? Vad vet du om honom egentligen? vet du vilka kontakter han har haft!? Du kanske har fått fågelinfluensan nu!=p

2008-08-12 @ 23:09:49
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0