Filmmys.. Någon?

Jaha. Nu har jag ändrat mej.. Nu känner jag mej inte alls lika laddad längre för att gå till jobbet. Fan. Jag skulle hellre stanna hemma och ha filmmys med Mange känner jag... Eller med nån annan.. Det skulle gå bra att ha filmmys själv också, bara jag slapp gå till jobbet :p Läste på Aftonbladet att det skulle bli sådär mycket regn inatt också, å antagligen åska med.  Jag vill inte gå hem i spöregn och va alldeles frusen i morrn klockan 06.00, jag känner mej inte ett dugg sugen på det  faktiskt. Fan. Regn-oväder... då är det ju typ meningen att man ska se på film ju. Åååååh typiskt!

Kommentarer
Postat av: Katherine

Haha... inga humörsvängningar där inte. På 40 min hann du va jätteladdad till att du bara ville stanna kvar hemma. Men ja förstår dig. Är likadan ja me:p

2008-08-08 @ 10:40:55
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0