Försenade Bilder

När jag ändå sitter här och väntar på att de skurade golven ska torka kan jag ju lika gärna lägga ut bilder från Tetas trevliga kalas i lördag. Har liksom inte blivit av än, jag är ju så jäkla upptagen om dagarna ;p som jag nämt tidigare var det väldans lyckat; tårtan var smarrig, trevligt hemma hos Teta och sen blev det krogen där det shakades en hel del om jag minns rätt ;D

 Kvällen började hos mej med en liten för-drink. Självaste Mickis hängde på också, kul :D



Sen bar det av till Teta, födelsedagsbarnet i egen hög person, och där väntade tårta, paketöppning och lite soffhäng.

Efter BMB så bar det av till McDonalds. Elin var såklart snabbt framme med VIP-kortet :)

Tack igen, Teta för en trevlig kväll! :D

Kommentarer
Postat av: VIPelin

jag ÄLSKAR att jag är VIP på donken, bara i värmland dock... hahahahahahhaha

2008-08-14 @ 19:34:16
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0