Gomorron Gomorron!

Jag och Annica bestämde igår att vi skulle ta oss en runda ner på stan runt tolv. Vaknade för ett par timmar sen och hörde att det både blåste och spöregna.. INTE det vädret vi beställt direkt, men vi får väl se om det hinner ge sej tills de är dags att gå.. drygt annars!

Klurar på om jag ska ta mej upp till Mange idag också och lämna lite papper så han kan hämta ut sin kära mobil äntligen. Då skulle han nog bli glad :) Kanske blir att jag lägger min nyckel där också, så jag och Elin får färsk frukost när vi kommer hem efter Turkiet-resan ;D Fast det bästa vore ju om det fanns både färsk frukost och en Mange som väntade på mej när jag kom hem ;p Inget jag kan räkna med i försej, men man kan ju alltid hoppas..

Kom igen nu, du där uppe, eller vem det nu är som fixar vädret.. ge oss lite sol! Eller iaf gör så att det slutar regna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0