Gonatt På Er

Jaha, nu tror ni säkert att jag är alldeles dum i huvudet som loggar in 06.01 på bloggen efter att ha jobbat 8 timmar.. och det är jag antagligen också :p Men nu blir det sov-tajm för min del, kommer bli såå skönt. Och konstigt nog (eeelleeeehhrrr?!) så är jag inte alls lika hungrig nu som jag brukar va när jag kommer hem efter att ha jobbat hela natten.. är inte helt säker, men det kan bero på de två tårtbitarna jag åt kl 00.00 och 04.00 inatt... ;p Men va gör man inte.. allt för att Mange ska få mer att tycka om ;P För jag har nämligen hört att tårta mitt i natten är väldans bra för figuren.. om inte annat så är det gött helt enkelt ;D

Nu.. sängen! Gomorron alla som snart vaknar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du sussar gott :)

Är du hemma i k-stad imorgon efterm/kväll?

Tänkte hinna se dig innan vi beger oss hemåt innnan resan.

Puss

2008-08-06 @ 09:07:58
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0