Här Fixas Det Tårta!

Oj, va trött jag var inatt på jobbet. La mej i över en timme innan jobbet igår men kunde inte somna.. var antagligen därför. Idag sov jag ända till 13.00, gött! Nu håller jag på att fixa tårta till jobbet, nåt sånt ska man ju ha med sej när man slutar så gubbarna blir nöjda ;p Sen är det faktiskt handbolls-träning som står på eftermiddagen/kvällens schema, det har ju varit uppehåll med det under juli. Men nu verkar det som att vi är igång igen! :D Ska bli kul, men samtidigt är man sådär nojjig igen.. tänk om man inte klarar av det den här gången då.. fast det lär man väl göra.. gött efteråt, om inte annat :)

Nu ska det käkas lite och sen ska det på med garneringen. Mmm, undrar om man får smaka lite på tårtan kanske.. jag har ju varit jätteduktig ett tag nu, men det är ju bra om man vet vad det är man bjuder på... höhö ;p

Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0