Hej Bombnedslaget

Åh herreguuuud! Fördelarna med att ha förfest hos sej själv är att man har nära till kläder/sminkning när det är dags för sånt, och att det ofta blir kvar flera påsar me massa gott i som alla tagit med sej. Nackdelarna är att det även oftast blir kar hundra kilo skräp och burkar och när man vaknar så har man ett  X antal städ-timmar framför sej.. :S Inte coolt. För övrigt så har jag typ hur många sladdar som helst på mitt golv nu, och inte vet jag vilka man kan dra ur eller rulla ihop heller. Fan. Men det blev bra drag iaf och det var väl bra de :D Nu, dags att sova gott!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Mohaha, sant att jag har en ful balik=p men ja kan säga att de är en hund eller giraff eller nåt istället=p e nog ingen som ser nån skillnad!=p

Usch lagomt seg idag, o om 1 h så e de bussen till skolan som gäller.. jahaja..

2008-08-29 @ 08:35:33
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0