Hej Sovrekord!

Nu är jag färdigjobbad :D Det firade jag med att sätta nytt pers på sovning; jag vaknade nämligen inte förrän 13.34 när jag fick sms av Mange minsann. Hur gött som helst! :) Det behövdes verkligen, allting gick liksom fel för mej inatt och jag gjorde fler fel inatt än under hela sommarn sammanlagt känns det som. Men men, jag lyckades rätta till allt och kunde gå hem och lägga mej med gott samvete. På "utvecklingssamtalet" med chefen fick jag bara massa beröm och han sa också att han märker att gubbarna trivs med mej och att jag är grym på att svara tillbaka när de väl behöver sättas lite på plats ;p Så de så!

Nu bär det av in till storstan igen till min lägenhet :) I helgen väntar på mys och fest och en tripp till Åker. Jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0