Hemma Från En Kul Kväll

Go natt från mej och Mickis! Har precis kommit hem från krogen, tog faktiskt en sväng föbi MC´D på hemvägen.. det fick avsluta en trevlig kväll och en helt trevlig dag också faktiskt. Lunchen som ja och Elin skulle äta ute med ett glas vin förvandlades till en yoghurtskål, men annars hade vi precis en sån mysdag som vi planerat.

Efter krogen ramlade Mickis ut lite senare än oss andra, med en vakt som bar hennes jacka i högsta hugg. Hon säger att hon inte alls va full utan hade känning för diabetesen. Coolt att ha en sån ursäkt..;p Mina tofflor fick hon iaf äran att ha på sej på hemvägen, jag klarade mej i mina kalas-skor. De börjar bli sköna ;D


Jag och mitt hemsläp.. eller iaf mitt hemsläps skor ;p

Kvällen hos Teta var riktigt trevlig, men självaste födelsedagsbarnet förvann bortemot två-tiden.. tråkigt! Jag vet att jag är mammig, men jag blir ju så orolig.. ;( Hennes snälla kompis Bobbylöööööve bjöd oss iaf på inträdet och där inne fanns en jobbkompis... Vi har i princip inte sagt mer än "hej" till varann under hela sommarn, men han tyckte ändå att det var på sin plats att fråga efter sovplats. Jag berättade, vänligt men bestämt att min säng var mycket upptagen. Och jag ljög inte ens, för vem ligger i min säng och väntar på mej nu om inte Mickis...?! ;D Oh my God.. ;p

Nu blir det sooooooova. Sen upp, sen packa, sen tåg, sen.. kraaaaaaaaaaaaamas! Äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0