Lördags-Frukost

Imorse när jag vaknade (så trött så jag var helt snurrig) så kom jag på att jag inte hade nån frukost här hemma. Bestämde mej för att slå på stort och gå ner till Konsum och köpa på mej lite "lyx-frukost" precis som en vän till mej ibland gör på helgerna ("man vet ju aldrig..") Sagt och gjort; jag begav mej till affären och handlade på mej yoghurt och crunchies, mjölk å bröd å lite bananer såklart. Gött dä! Och det bästa var att när jag kom hem och slog på TV:n så hittade ja Saltkråkan på ettan. Hur bra och mysigt  som helst!

Så nu sitter jag här proppmätt och väntar på att den stora fotografen, Katherine Kolberg, ska komma och hämta mej. Hon ska fota ett bröllopspar och jag ska hänga med som assistent/pass-up/slav (kalla det vad ni vill). Det ska bli kul iaf! Stackars par bara, det har varit strålande sol i över två veckor och idag sätter det igång att regna.. typiskt!

Hej hopp :D

Kommentarer
Postat av: vännen som resonerar som så att "man vet ju aldrig.."

hörde att du får frukostsällskap imorrn? själv inhandlade jag start och fil inför helgen, ingen juice faktiskt. gett upp hoppet, typ

2008-08-02 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0