Lortig Och Sexig..?

Oj, vilken dag! Det var minsann slitigt att vara assistent/pass-up/slav till bröllopsfotograferingen, jag va helt slut efter sex timmars bärande på väskor, tillrätta-läggande av brudens klänning och bröllopsbuketts-hållande. Men va kul det var att hjälpa till! Det är ju nästan så man  blir lite sugen på att själv gifta sig nån gång i framtiden.. fast bara nästan såklart. Är ju inte riktigt helt övertygad än; jag menar vilka ord man står där framme och lovar varandra..! Men jag ska iaf fundera på saken, det är ju onekligen väldigt vackert och romantiskt :)

Kvällen spenderades i Katherine och Daniels soffa och jag fick mitt hörn som vanligt. Stackars Elin som har väntat på att få se Pearl Habour i veckor nu fick lyssna till majoriteten och nöja sig med Pirates of the Carribbien. Inte helt dåligt det heller iförsej, Jack Sparrow kan ju vara bland de sexigaste männen någonsin. Iaf i kategorin "smutsiga fulla sjörövare". Jag menar, det är fan inte alla som klarar av att va fina att titta på med svarta tänder och lortigt, långt och slitet hår ;p

Runt tolv drog vi oss hem jag och Elin. Det är ju en dag imorrn också, som vi brukar säga. Och imorrn blir vi två runt frukostbordet.. Trevligt värre! Och minst lika trevligt blir det ju om ett par veckor. Då räknar jag kallt med att ofta få ha en frukost-gäst ;)

Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0