Mätt Och Belåten

Nyss hemkommen från middagen hos mamma då. Trevligt trevligt med god mat och litte vitt vin. Jag och Elin fastnade i sofforna ända tills mamma lite diskret sa att "näääej, jag ska nog gå och lägga mej nu ja..." Okej. Då förstod vi att det var lite dags att tänka på refrängen.. Men vi alla tre var överens om att man får ju faktiskt skylla sej själv om man bjuder hem två ungdomar på lite vin en torsdag när det är bra på tv:n och ugdomarna är lediga dagen efter :p Tack iaf för maten, mamsen!

På vägen hem hade Elin för övrigt en av hennes brightaste stunder på länge: "Jag vet inte, det känns som att det är nåt dött och spöklikt över kyrkogårdar" Jaaa, joo, Elin.. nu när du säger de så ;p

Gonatt på er nu

Kommentarer
Postat av: mamma Malin

Tack för sällskapet igår. Skönt att höra att ni kom hem ordentligt fast ni passerade läskiga kyrkogården. Jag är rätt pigg idag trots kort om sömn. Nästa gång tror jag att jag ska skicka såna där inbjudningskort a la barnkalas. "Kalaset slutar 23:00" typ... Men det funkade ju med en vänlig pik också! ;-)

2008-08-15 @ 08:54:11
Postat av: Katherine

NU åker ni snart! Kommer sakna er massa... drick lite goda drinkar o sola lite för mig också.

Puss Katherine

2008-08-15 @ 10:12:32
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0