Nollningen Har Börjat :D

Fressten, nu har ju våra två veckors kalasande börjat, nämligen den berömda nollningen :) Det var jättekul igår och idag blir det nog ännu mer drag på våra nollor ;P Jag har iaf varit till den där affären med grön/gula-skyltar och köpt på mej lite.. så nu haaaar jag ju så jag står mej ett tag ;)

                                                                    Lite gott och blandat

                                                             Och min tjusiga overall också

Kommentarer
Postat av: Teresia

Oh Lord, Jossipoo, du e en törstig jävel du!!;p

Men säg något som vi inte redan visste;p

2008-08-27 @ 08:26:27
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är bra det :) Jag hoppas att jag kan komma imorgon, kanske inte följer med ut, men är med på myset.

Som det ser ut kan du ju släcka törsten på de flesta i vår grupp ;)

Puss

2008-08-27 @ 10:56:03
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: mamma Malin

Hm. Man kanske borde bli orolig!? Inte brås du på mor iaf... Ha en trevlig nollning, men var rädd om dig. pok

2008-08-27 @ 14:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0