Nystädat!

Sådär ja, när man väl kommer igång att städa så är det ju inte så tråkigt, faktiskt. Och hur duktig har jag inte varit idag, som har tagit både längst in under sängen och längst upp på hyllan inne på toan..? Jag är ju faktiskt asduktig! Fuskade inte ens med listerna eller i soffan, nej ska det göras så ska det göras ordentligt (så kändes det idag iaf :p)

Det blev också en tur på stan med Annica förut, en ganska blåsig och regning sådan, men ändå trevlig. Hittade inte allt jag skulle ha men så är det ibland. Kom iaf ihåg att åka upp till Manges lägenhet och fixa lite. Så nu är de flesta "måsten" inför resan avklarade.. nu är det "bara" packningen kar och den känns ju inte direkt tråkig utan tvärtom. Ååååååh, fan vilken känsla de är att dra fram resväskan och se den fyllas och sen drar man ur allting igen för att man är rädd att man missat nåt och sen håller man på sådär ett tag tills man är alldeles slut och kommer på att hur man än gör så kommer det ändå kännas som man glömt packa ner nånting..

Sen bär det ju av till mamma på middag, jag och Elin är ditbjudna på thai-mat. Shit vad vuxet det känns att va hembjuden på middag hos sin förälder, liksom.. jag minns att det var så några gånger när jag och B var tillsammans, när jag hängde där 24/7 och det var enda chansen för dem att få träffa mej, trots att jag fortfarande bodde hemma då. Nu är det ju faktiskt på riktigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0