Prepsittning :)

Igår var det dags för brännboll och prepsittning och vi blev ganska många från K-stá FC tillslut. Sittningen var ganska bra tyckte jag, men det blir ännu bättre drag på lördag då vi ska spexa lite också ;D


Innan vi fick börja äta den goa tacobuffén så skulle det självklart sjungas nationalsång. Elin sjöng from the bottom of her heart ;D

Klockan 06.00 var det dags för "Last Man Standing". Jag kände att jag kunde göra en insats och gå samlingen för vårat kära lags skull. Eftersom Mange är med i kommittén skulle han också dit så jag tyckte att vi lika gärna kunde gå tillsammans. Men oj vad han var sur och trögväckt! Mohahah, jag vet ju att han gillar att sova men tänkte inte på att det kunde va sååå svårt att få upp honom som det var. På den lilla tid vi har varit tillsammans har man ju lärt känna honom ganska bra och därför kände jag direkt att det inte var läge för en "mysig och gullig" väckning av sin kära flickvän, utan snarare tvärtom. Jag körde på den väldigt jobbiga och tjatiga linjen och tillslut tog han sej faktiskt upp ur sängen och följde med. Okej att han stod där som en sur (och vinglig av trötthet) citron med armarna i kors och vägrade säga ett ord till mej men jag fick iaf som jag ville ;p Och sen när han vaknade igen så var han genast mycket trevligare! ;D


  Min kära Mange. Han kan va en aningens kinkig ibland, men oftast är han väldigt mysig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0