Rapporter Från Helgen

Sådär ja, då var den här helgen över då. Det har som vanligt gått fort och det har varit en väldigt trevlig helg. Jag har faktiskt hunnit träffa nästan alla mina goaste vänner :) I fredags var det ju hamnfestivalen för mej, Elin, Maria och Katherine som gällde; vi planerade att käka ute men misstänkte att det skulle vara fullt i hamnen när vi gick dit vid nio. Eftersom vi hade rätt (som alltid) så hamnade vi tillslut på Arena (som alltid). MEN. Till vårt försvar ska sägas att vi kikade faktiskt på andra ställen ju, men det var fullt eller tråkig mat osv.. och man FÅR faktiskt gå till Arena varje gång om man vill ;p Jag slog ju tillochmed på stort och beställde in en Bacon burger istället för Club Sandwish som jag typ alltid gör annars.. den va god, men inte alls så god som CS är, så i fortsättningen lär jag återgå till min älskade kyckling-toast ;p Vi avslutade kvällen med en tripp till hamnen också där vi bland annat mötte upp Daniel och hans crew.



Bilder från Arena. God mat, gott vin och vi hade helt enkelt väldigt trevligt. Jag tror Katherine hade det också, fick tyvärr inte chansen att prata med henne så mycket eftersom vi hade en stolpe mitt i bordet som ni ser, men jaa.. Jag hörde henne ju ibland och det lät som hon trivdes iaf ;p



Igår ägnade jag och Katherine hela dagen till att fota som sagt och idag följde jag med mamma till IKEA. Vi tog också en sväng till Bergvik där hon bjöd mej på lunch, så som vi gjorde varje fredag ett tag.. shit, de känns så länge sen. Som i ett annat liv..

Nu ska jag sova för det behöver jag verkligen! Har ju nattvecka denna vecka så det är ju bra om jag är lite utvilad iaf så jag orkar jobba. Men shit, de är bara 4 gånger kvar att gå till jobbet nu.. Det ni ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0