Skyldig..?

Okej, Elin är jätteförkyld, Teta har ont i halsen och Mange ligger hemma i feber.. ja vet inte säkert, men kan detta ha något att göra med att jag bev jätteförkyld sista dagen på resan? Som sagt, jag skulle inte vilja säga att det är riktigt mitt fel men jag ser en liten liten koppling. Åååh, förlåååååååt! Hoppas ni snart blir friska iaf <3 Och till er andra som jag inte lyckats smitta ner än - håll er undan! ;P Fast nu mår jag bra iaf, lite kalas och alkohol i veckan har tydligen hjälpt hyfsat bra :)

Nu ska jag ta tag i städningen här. Herregyyydd va sugen jag är på de.. inte :S 

   
Men som sagt, kul var det. Vi lekte lekar, Sebbe citerade bibeln (ett måste på varje fest.. eller?!) och för de som ville så fanns de Singstar :)

  
Sen förberedde i kommitténs fina besök. Självklart skulle de servas och passas upp på! Det bjöds på piggelin-drinkar, fruktfat, underhållning och massage. Bland annat ;D så jag hoppas vår ärade kommitté var nöjda och belåtna när de gick för de va vi. Våra nollor är asbra! ;D

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hej din lilla baskilusk! Ja, jag får kalla dig det, med all rätt, det och VV är heeelt motiverat när de gäller dig;p

Hoppas ni har kul på sittningen ikväll! Själv blev de lungan här hemma, bara legat i soffan och kikat på tv:n, blir nog att hoppa i säng nu, faktiskt!;p

vi synes o vi höres!

Puss

2008-08-30 @ 23:16:10
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0