Turkiet Närmar Sej..

Taxfree-katalogen är snart sönderbläddrad, skjuts till och från Arlanda är fixat, rese-inköpen är avklarade, pengarna är växlade... det börjar verkligen närma sej nu! ;D Och vi kommer få så fucking kul därborta i Turk-landet!!!

Att smörja in sej känns som ett ganska stort måste faktiskt ;p

Och även lite turkiska lira från Forex kan ju bra att ha med sej :)

Det enda jag nojjar för nu (förutom att de bombar och har sej därborta) är att mina kära vänner är vaccinerade och inte jag, Måste man göra sånt? Hur noga kan det va? Jag har aldrig gjort det innan jag åkt utomlands förut och har ju klarat mej hittills.. vad jag vet iaf :p Är det nåt man borde kolla upp kanske? Fast iförsej kanske det är försent att göra nåt åt det i veckan, så det är lika bra jag slutar oroa mej ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0