Frostat Och Klart

Så var man hemma från morfarn då. Att frosta av frysen innebar denna gång att inte bara frosta av frysen, utan också att diska, damma, dammsuga, skura och laga mat. Men det gjorde inte så mycket att det blev lite mer än tänkt; jag hade ändå inga andra planer för dagen och var/är verkligen inte på något "gå-hemma-och-dra-humör" idag. Blir bara massa tankar tänkta då, och det har jag ingen lust med idag. Faktiskt.

Pratade nyss med Mange och han sa något i stil med att "det är ingen bra dag idag". Jag kunde ironisk nog bara skratta och hålla med.. men men, ikväll blir det flagg-fixning och imorrn vaknar jag antagligen upp på ett bättre humör och med en trevligare känsla i magen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0