Clone A Willy

Åh, ÄNTLIGEN har jag hittat en julklapp till Mange.. som jag har letat, och så finns den på Teknikmagasinet av alla ställen... och inte var den dyr heller, den fanns i flera olika varianter och som mest kostade den 300 spänn... Jag pratar såklart om "Clone A Willy" som finns på deras hemsida. Precis som det låter så avgjuter man killens könsorgan och sen är det upp till var och en hur de vill använda själva gipsfiguren. Fast de varnar för att chokladvarianten INTE är lämplig för sexuella upplevelser.. tur att de sa det, för det hade jag nog aldrig räknat ut själv... ;p


Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha kuul grejj! sånt har ja hört talas om förr! Kan ju var bra om pojken sticker iväg en längre tid;p

2008-12-03 @ 15:38:38
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0