Dan Före Doppardan

23:e december idag då, och jag har inte gjort nåt annat än att myst och träffat mina fina vänner. Började dagen med att äta "julfrukost" med grannen; vi hann byta paket och klämma i oss skinka, kötbullar, gröt och julgodis innan hon skulle till jobbet. Elin känner mej ju så bra så hon visste precis vad jag ville ha av tomten - jag fick den nya dvd:n med Lasse, en bok och en massagegrej till (bland annat!) håret. Mm mmm mmmm! Perfekt!

  

Även Teta, som kom lite senare, lyckades köpa precis rätt mascara som jag önskat mej. Vi drack julmust och skrattade högt åt Rudolf och de andra i sunes julkalender.. 1991, det var tider det..!

Sen mötte jag upp Katherine som skulle till systemet en sväng. När vi kom fram så var det. Alltså inte bara innuti butiken utan kö för att få komma in på systemet. Haha, kul. Men det gick fort och vi blev ganska snabbt klara.

Nu ska jag ta reda på den sista tvätten, bädda rent i sängen och sen packa ihop mina saker och åka till pappa på uppesittarmys. Ha en mysig kväll ni andra också!

Kommentarer
Postat av: preiszan

haha, snyggt! och sköööönt

2008-12-26 @ 11:45:45
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0