Det Gäller Att Tänka Taktiskt

Nu verkar bloggen funka som den ska igen. Är ju lite konstigt egentligen att man blir upprörd över nåt sånt, men det är tråkigt när det krånglar! Skönt att sova längre idag iaf, även om jag vaknade ganska mycket tidigare än vad klockan var inställd på.

Ser också att i princip all snö är borta nu, det är grönt utanför fönstret.. sååå tråkigt! Jag håller alla tummar jag har för att det ska komma mer snö snart, för jag vill verkligen ha en vit jul i år. Antar att jag inte är ensam om att önska mej de.

På tal om önskningar, nu har min mamma kommit igång med sin önskelista också. Från att inte ha önskat sej nåt så har hon nu slagit rekord i lång lista tror jag. Haha, hon har upptäckt hur man ska göra för att få så mycket som möjligt tror jag! Först önskar man sej nån enstaka grej, och sen när folk köpt det så utökar man listan så att folk "tvingas" att köpa mer. Assmart, funkar varje år! Fråga mej, jag vet ;p


Ibland är vi rätt lika, ändå

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad taktiskt smart du e!

2008-12-17 @ 19:51:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0