En Kvällstur Till Maxi

Det var faktiskt riktigt gött att träna idag; även om vi bara var fyra stycken så blev det en ganska bra träning iaf :) Det kändes och märktes lite att man inte tränat på ett tag.. Efter träningen så stressade jag hem till duschen för sen kom mamma och hämtade upp mej för storhandling Maxi. Eftersom jag inte har nån bil (eller körkort) så får man passa på när skjuts erbjuds ;p Okej, det är ju såklart trevligt att umgås med mamma också förstås :)

På Maxi var det lugnt, kanske pga att vi va där klockan nio en måndagskväll. Skönt, men det var också ganska urplockat. Antar att folk har handlat på sej inför nyårsfirandet.. Synn för då fick jag inte riktigt med mej allt hem som jag ville men underbara Ben & Jerry fanns kvar till mej iaf! Måste ju passa på att köpa hem en sista gång på länge, ska ju försöka att skippa sånt från och med torsdag.. får väl se hur det går. Försöka kan man ju iaf!

  
Jag hittade en liten soffa som man kunde vila sej lite i och sen hittade jag även fin Mirandabjörns-choklad. Visade mamma och hon sa att jag skulle köpa en sån om jag nu ville ha en sån. Så när jag sa att man inte kan köpa såna söta till sej själv för att det är "ge-bort-choklad" så kom hon på den briljanta idén vi skulle köpa en varsin och ge bort till varann. Bra idè, sånt gillar jag! Jättefina är de iaf, tack mamma :)


Nu blir det sängen! Dröm sött alles


Kommentarer
Postat av: Mamma

Javisst var det en bra idé. Jesper blev så glad för sin choklad. Jag har inte smakat än, har du?

Snart ska jag knata bort t mitt jobb för några timmars arbete. Ha en bra dag, puss min älskling!

2008-12-30 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0