Engelska Filmer

Har haft en lugn och skön dag och nu tänkte jag bädda ner mej i soffan och sätta på The Holiday som ju är hur bra och mysig som helst. När folk frågar vad man har för favoritfilm så kommer jag aldrig på vad jag ska svara, men det är nog faktiskt en av favoriterna när jag tänker efter. Gillar ju verkligen engelska filmer överhuvudtaget: Love Actually, Bridget Jones dagbok, Harry Potter, Notting Hill (den är väl lite engelsk? :P)  Eller så är det bara en slump, bara för att jag gillar engelska skådespelare och själva engelskan.. ge mej filmer med Hugh Grant, Jude Law, Keira Knightley osv osv. Ja, det är helt enkelt engelskan jag vill åt ;D

Stadsrundan blev väldigt bra också. Handlade dock inte vidare värst mycket på rean, men påsar kom jag hem med ;) Fast en tröja hitta jag för 400 istället för 600, den har jag spanat på länge. Resten följde med hem av bara farten, det var så längesen jag köpte kläder så jag behövde inte ens ha dåligt samvete :) Göttans! Nu blire film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0