Fröken Trötter

Gissa om Karlstad sov i morse när jag gick till jobbet klockan 05.00.. såg knappt en levande människa (ingen död heller för den delen tack och lov!) och en enda bil åkte förbi under tiden ja va ut å gick. Men men, själv kände jag mej ganska pigg faktiskt och som vanligt så är det en mysig känsla att komma först till jobbet, tända små lampor här&var och duka fram lite kex. Däremot är jag desto tröttare nu efter jobbet, så trött så jag råkade somna här hemma hos pappa en halvis. Men nu är jag vaken igen, snart dags att ge sig av till träningarna.

Imorgon blir det mer jobb, men då får jag iaf sovmorgon eftersom jag inte börjar förrän 12.00. Skönt OCH bra, för jag måste nog ta en runda på stan innan så jag får de sista klapparna inhandlade. Vet ju vad jag ska köpa men måste ju ta mej ner och göra det också. Ifall det blir jobb torsdag och fredag också, så är det ju bra att ha det gjort så man kan tacka ja utan att känna sej stressad över sånt. För nästa vecka vill jag inte gå och leta julklappar, man lär ju inte direkt vara ensam i affärerna då..


Kommentarer
Postat av: Maria

Värstans vad du får jobb. Kul :)

2008-12-16 @ 23:03:47
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0