Huvudvärk!

Jaa, jag tror minsann att baksmällan är ett faktum.. Det är lika bra att jag inser att jag inte är lika pigg och fräsch dagen efter nuförtiden som jag alltid va förut.. Herregud. Nu är det ingen fara längre, men när jag vinglade in på toan klockan sex imorse kändes det som jag fortfarande var full och när Teta sms:ade kvart i nio så hade jag en underbar huvudvärk. Mmm, underbart! Tack och lov så botades det med en tablett och två timmars mer sömn :)

Jag och Teta har pratat om massa goa onyttigheter på msn som jag nog måste gå ut och handla. Så dags att dra på sej lite kläder och lämna soffan. Tänkte ta mej en liten promenad innan affären också, så man får lite luft. Sen blire soffan igen och lite mer rapporter om de senaste dagarna!

Hej på en sväng

(Haha, detta lärde jag mej att säga när jag började umgås med Elin. Så sa man ofta när man gick i familjen Preisz.. Vadå "hej på en sväng?!" Det låter kul tycker jag och varje gång jag säger detta så tänker jag på den gången när jag stod på trappen till deras hus och hörde det första gången.)

Kommentarer
Postat av: elin

"hej på en sväng" ä'r ett mycket användbart uttryck ;)

2008-12-27 @ 16:50:20
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0