Julafton I Bilder

Innan jag lägger mej så tänkte jag bara lägga upp ett par bilder från julafton. Alla andra har väl hunnit gjort det vid detta laget men jag har varit lite seg och inte orkat. Men nu, så :)

Som vanligt åt vi massor av god mat och som vanligt blev det massor av paket. Något som inte var som vanligt var ju att det inte kom en tomte. Jag och mamma propsar ju på varje år att det ska komma en tomte (alltså ingen av oss som går ut och köper tidningen) men i år kändes det inte riktigt lika viktigt för min del. eftersom vi ändå inte skulle fira jul på samma sätt som vi gjort  alla andra år... Så vi turades om att dela ut paket lite hur som. Tror vi va sju stycken tomtar som delade ut allt som allt.. Det funkade det också faktiskt :) Och som jag skrivit tidigare så är jag så nöjd med mina klappar, tack familjen, släkten, Mange och mina fina vänner! fick i princip allt jag önskat mej och lite till..!

Nu blir det verkligen sängen. Imorrn ska jag ju på fotosession och då vill man ju va fräääääääääsch ;p Haha. Sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0