Julklappar!

Vilken trevlig runda det blev, jag kom hem med massa påsar! Fick tag på en hel del julklappar, men några saker var faktiskt till mej också ;p Så nu ska det slås in julklappar, sen ska jag passa på att mysa lite med Mange som är på väg hit. Var faktiskt ett tag sen man sågs så jag har några kramar att ta igen :)


Fressten; mamma ringde ju igår och var besviken på mej. Hon tyckte att min önskelista var alldeles för tråkig och kort så nu har jag gjort den lite längre iaf. Vet inte om den är så mycket roligare men varsågod mamma (och Jeper):

* Lovisa vinkaraff
* Tårtspade (finns tydligen inte i Ranka, jag har frågat)
* Sport-BH Champion eller Stay in Place M eller L
* Presentkort på nån trevlig affär (IKEA, Boulevard, H&M, MQ, Esprit osv)
* Någon form av "halsbandshängare"
* Skedar Dragon från IKEA
* Sängkläder från IKEA eller Jysk
* Bodyscrub från Bodyshop, gärna den som luktar jordgubb
* Rosa, mysig, stickad tröja från Esprit i strlk M, hänger till vänster efter kassan

Ja, du som känner mej vet ju att den brukar växa sej ännu längre men detta kanske räcker så länge, höhö ;p


Kommentarer
Postat av: E

Bra Jossan, nu fick jag lite inspiration också :D TAck!

2008-12-04 @ 12:17:47
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0