Julshopping I London

Innan jag går till skolan så tittar jag alltid på The Voice på femman och idag pratade de om London och julshoppingen där. Tydligen så har de också drabbats hårt av finanskrisen och eftersom folket handlar mycket mindre än vad de brukar så har de redan börjat rea ut allt.. Vilken dröm!! Jag som längtat efter London på sistone, jag vill också dit och julshoppa! Fast sen berättade de också att för att göra nånting åt shoppingkrisen så hade staden beslutat att stänga av biltrafiken på Oxford street och Regent street så man skulle kunna shoppa ifred.. Detta stämmer nog inte, för precis så gjorde de när jag och mamma var där för två år sen också. "Christmas Shoppers Day" kallas det ju, misstänker att det är en av deras årliga happenings.. Iaf, hur mycket folk som helst var det! Trångt och svettigt men ganska underbart ändå. Ååååh, vill dit igen! Mamma, är inte du också sugen? ;D


Kommentarer
Postat av: mamma

Jo, när åker vi?

Bara jag slutar hosta så är jag på...

Christmas Shoppers Day, here we come!

2008-12-08 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0