Julskinka

Mina tjejer gjorde en kanonmatch och var så nöjda med sig själva när vi tog jullov. Så kul att se! De andra laget verkade lite tagna på sängen, förra gången vi mötte dem förlora vi ju med typ 30 mål (vi hade ju ingen målvakt då) och nu låg vi under med två mål under hela matchen.. mohahaha. Synn bara att vi inte orkade gå om och vinna, men som sagt, en kanonmatch gjorde de och det ska de va nöjda med!

Då kan man verkligen säga att jag har jullov från handbollen på riktigt, behöver inte kånka på den där väskan förrän 29/12 nu. Göttans! Som sagt, det har varit en skitkul handbollshöst, men alltid skönt med lite ledigt :)

Nu sitter jag hos pappa och väntar på bussen hem. Det luktar julskinka i hela huset, SYNN att jag råkade hamna här hemma just precis när pappa gjorde årets skinka.. MUMS :D Snart dags att provsmaka tror jag bestämt! Sen blir det hem och julpynta lägenheten, den 20:e idag ju så nu är det minsann dags tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0