Julstämning

Hade en supermysig känsla på stan idag. Det snöade, det var vitt på gatorna, julmusik ur högtalarna och jag fick tag på nästan allt jag ville ha. Snacka om att komma in i julstämning :) Hade ju grundat stadsrundan med massa go mat hos mamsen också, gjorde ju inte saken sämre. Och hon bjöd på pannacotta till efterätt, vilken mamma! ;D

Nu ska jag slå in julklappar och sen bär det av till handbollshallen. Blir nog sen hem idag, vi ska ju ha lite julmys-fika med stora laget. Mumsigt och kul att göra nåt tillsammans utanför planen också!


 
Köpte mysig och lite julig tablettask igår också. Oj va goda, de slank ner fort som attan! Det var väl dessa du köpte en gång, Maria? Jag kände igen dem och jag har för mej att vi gillade dem skarpt redan då ;)

Kommentarer
Postat av: Katherine

Ja... det är nog fler än Mange som vill ha idolbilder skulle ja säga. Själv funderar jag på att ta en smygbild på dig och förstora upp i format 1 ggr 2 meter och ha över sängen. Va tror du?

2008-12-11 @ 16:32:08
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Maria

Yes, det var det! Dom slank ner väldans lätt. Konstigt det där, röda linser slinker inte ner lika lätt :S

2008-12-11 @ 21:25:39
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0