Krama Mej

Då har man varit på sin första "fotosession" då. Att fotografen är min kusin och att han mest ville ha kort på omgivningen behöver vi ju inte låtsas om ;p Det gick bättre än förra gången men det var fortfarande lika kallt. Uscha. Man vad gör man inte för konsten ^^

Idag känner jag mej sådär faktiskt. Uttråkad, rastlös, uppgiven men vill ändå inte hitta på nåt. Sitter och väntar på bussen som ska ta mej hem om nån timme, skulle bara vilja ligga i min säng med gardinerna fördragna ett par timmar. Fast allra helst vill jag kramas men eftersom den jag vill kramas med befinner sej 25 mil bort så blir det ju ganska svårt. Tyvärr så kommer han ju fortsätta befinna sej där en rätt lång tid framöver också, så jag får nog försöka roa mej med annat under tiden. Därför tänkte jag hänga med ut och käka på Mongolien ikväll trots att jag inte är supersugen just nu. Men jag vet ju hur det brukar va; man kommer dit och så är det så gott så man kommer på att det var värt det ;D

Nu ska jag lösa sudoku. Jag är grym, iaf på nivå "mjukstart" :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0