Kusinen Och Jag På Foto-Tur

   


Jag och kusin Sebastian bestämde oss för att gå ner till mormors grav i förmiddags och hälsa på henne. Det var jättelängesen jag var där och vi ville dit för att säga God Jul. Sebastian ville också passa på att använda sin "nya" systemkamera som han fått av morfar. Han tog massa fina bilder.. tror vi.. Efter mycket krångel med kameran hörde vi hur filmen gick sönder i kameran och det var bara att slänga den.. skittråkigt! Men jag hade med min kamera så några bilder blev det iaf, tur det. Blev faktiskt riktigt fina bilder :)



Efter att ha lekt modell utan jacka och i bara strumpbyxor och "klackskor", en ganska kall decemberdag, så blev det väldigt väldigt kallt efter ett tag och jag skyndade mej att slänga på jackan igen.


Sen ville jag också leka fotograf! Titta hur fint jag fångar kusin-fin med solljus och allt... eller nåt. Jaja, sånt där har jag ju ingen aning om men han fastnade iaf ;p

Nu ska jag plocka i ordning mina fina julklappar, sen prata lite med mamma och bror, sen blir det mammas soffa. Som vanligt så blir jag alltid alldeles för bortskämd på julafton och jag har haft en jättebra dag trots att den var och kändes lite annorlunda. Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha visst äre najjs me choklad tomtar! :D haha tack så mkt ;)

2008-12-25 @ 17:53:52
URL: http://filippaechardt.blogg.se/
Postat av: Jelli

haha, vilken fin bild på dig :) Hoppas du hade en bra juL!

2008-12-25 @ 18:40:43
URL: http://jelli.blogg.se/hemsedal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0