Önödiga Drömmar

God morgon på er! Dock inte så jättegod morgon för mej, efter en natt med onödiga mardrömmar om personer som egentligen inte gjort nåt dumt... Men jag vet inte vad jag ska göra åt saken, för det jag drömmer om stämmer ju ofta in på hur jag känner på riktigt.. 2008 fick jag sex "nya syskon", och det var väl ungefär det värsta jag kunde tänka mej :( Men nästa år blir nog bättre, då har jag mognat och  kommer förhoppningsvis klara av att se det positiva med allt..

Nu ska jag äta frukost, om några timmar blir det lite plugg hos Maria. Alltid bra att boka in plugg med en kompis, då vet man att det blir gjort ;p

Kommentarer
Postat av: mamma

Onödiga drömmar. Ja det kan man lätt säga. Inte 17 har du fått 6 nya syskon! Mig veterligen har du en enda bror och fler barn kommer det inte att bli. Så det så. Hoppas du får en bra torsdag. Puss, puss

2008-12-04 @ 11:12:27
Postat av: Mikaela

Du har blivit utmanad=) Kolla min blogg!

2008-12-05 @ 10:28:07
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: emma

haha. ja, fy fan. :S men den historien har jag aldrig hört. :D haha, men ett gott skratt förlänger livet har jag hört. :D

2008-12-05 @ 21:26:48
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: emma

haha. ja, fy fan. :S men den historien har jag aldrig hört. :D haha, men ett gott skratt förlänger livet har jag hört. :D

2008-12-05 @ 21:26:50
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0