Panik Över Skolarbetet

Efter en torsdag som avslutades på ett inte alltför muntert sätt, så jag vaknade jag till en fredag som blev mycket bättre. I skolan hade vi en liten redovisning som gick helt okej, och sen bar det av mot stan för att träffa pappa. Det va längesen det var bara vi som sågs, så vi gick och fikade och sen tog vi en liten sväng på stan. Det var riktigt mysigt :)

På kvällen kom Mange som hade varit duktig och gjort tenta. Sånt måste ju firas (eller hur, Teta? ;D) så vi slog på stort och dukade fram ost och kex. Gott!
 


Kvällen var ganska mysig ända tills klockan var tio över nio och jag kom på att jag hade glömt en liten detalj.. MITT SKOL-ARBETE SOM SKA VA INNE IMORRN! Snacka om paniiiiik! :S Jag hade ju lyckats skjuta rätt bra på detta och hade ju knappt börjat skriva uppsatsen, men tre timmar senare var arbetet i princip klart. Ska bara kolla igenom det snabbt nu så ska jag lämna in det sen, för jag hinner ju ändå inte skriva mer eftersom jag har handboll snart igen och hela dan imorrn. Men men, det duger nog till att lämna in iaf ;p

Nu klurar jag på om jag ska beställa pizza eller nåt sånt gott. Hela förmiddagen gick åt till mina småtjejer som har spelat fyra jättebra matcher och snart är det dags att bege sej ner till nästa samling där mitt stora gäng står och väntar. Fullt upp, men nästan alltid är det värt det! OCh ikväll väntar glöggkalas hos Katherine, kuuuuuuuuuul! :D

Kommentarer
Postat av: Teresia

Det är klart man får fira och unna sig efter en tenta! Det är nästan lag på det, enligt mig iaf;p

2008-12-06 @ 13:32:19
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Teresia

Oh riktigt nice utekväll igår hörru!=D jag hade välldans skojj! O tack snälla Mange igen för kebaben! Jag begär inte mycket att få med mig hem efter krogen, bara det är mat!=p

Lycka till på matchen idag!!

2008-12-07 @ 09:30:27
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0