Proppmätt

Idag kommer jag att lägga mej alldeles proppmätt. Stack ju ner till Elin en sväng förut där det bjöds på varma mackor, och det var ju väldigt lockande även om jag tänkte innan att jag inte behövde äta nån. Elin och Marielle blev impade över att jag valde tonfiskröran med RÖDLÖK i. Japps, ni läste rätt! Den va faktiskt ganska god, även om jag "råkade" peta undan några rödlöks-bitar. Sen slank det ner ett par hemmagjorda kolor också, och självklart en kaka som jag bakat igår. Mmm, kvällsmat är gott ;p

Imorrn tar jag sovmorron. Bokade även iin lite tvättid och kanske hinner/orkar mej ner på stan en sväng. Dags att leta julklappar igen! :) Sen på kvällen är det handbollsmatch på tv:n; Sverige-Makedonien. Måste ses!! Dröm sött alles. Tschüs!


Såhär glad blir man av
lite jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0