Smekmånaden

Jag ljög visst förut. Tänkte faktiskt sätta på The Holiday men var visst så trött så jag somnade i soffa innan jag hann göra det. Det måste va personligt rekord tror jag, jag brukar inte kunna hålla mej vaken en hel film, men att somna redan innan den börjar, det är bra gjort ;p

Upptäckte också att Smekmånaden skulle gå ikväll. Den är riktigt kul tycker jag, fast jag sett den flera gånger så skrattar man nästan högt ibland. Kul. Nu tog den slut (den slutade precis som den brukar göra) och det är dags för mej att krypa ner i sängen. I morrn tror jag att det vankas frukost med grannen (skulle du också komma Katherine, eller va gjorde vi upp egentligen?!) och sen hoppashoppashoppas jag verkligen att vi ser filmen om Lars Winnerbäck som jag fick i julklapp av Elin. Jag har längtat sen i tisdags nu!!

Kommentarer
Postat av: Katherine

tack för frukosten:)

2008-12-29 @ 15:11:07
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0