Snö Snö Snö!

Kolan blev sådär. Bättre än igår iaf, tack och lov. Nu har jag skickat in mitt skolarbete (och tillochmed fixat en trollsvans!) så nu har jag verkligen jullov på riktigt, vad jag vet.. om det inte dyker upp nåt mer eller nåt som ska ändras eller så förstås.

Nu ska jag klä på mej och sen bege mej ut i snön. Inte för att jag ska va ute och leka i den, men ska möta upp mamma för att vi ska luncha. Gott gott gott. Ska bli skönt att äntligen komma ut också, det ser ju så fint ut utanför fönstret när det är alldeles vitt :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vaddå för skolarbete??? Säg inte att jag har missat nåt...:S

2008-12-11 @ 21:24:10
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0