Spelkväll!

Självklart följde jag med hem till Katherine efter middagen på Mongolien,och självklart blev hela kvällen jättetrevlig precis som jag trodde. Jag är lite trögstartad ibland bara ;p Först var vi som sagt ut och åt mat; jag lassade på (erhm, nästan iaf) både morötter och broccoli så min tallrik också skulle få fina färger för en gångs skull :) När vi va hemma hos Katherine spelade vi ett par olika spel och jag fick va med och vinna två gånger. Måste ju betyda att jag är rätt grym ändå! Tog tyvärr inga kort, men kul var det. Elin härmade en brottare, Katherine åkte rutschkana och jag spelade upp "Små grodorna" eftersom jag inte fattade att jag skulle vissla fram den. Bland annat :)

Pratade ju också "massor" med Mange under kvällen. Två gånger, och båda gångerna va säkert i tio minuter. Wow. Sådär mycket har vi inte pratat med varann sen han åkte.. inte så lätt att få till det när vi är trötta och upptagna vid olika tidpunkter på dagen och när det överhuvudtaget knappt hörs vad man säger pga den dåliga sändningen därborta.. Men men, igår kändes det ganska bra faktiskt; nu vet jag ju tillochmed hur han mår och vad han gjort i veckan ^^

Nu klurar jag på att ta en sväng ner på stan. Är sugen på att gå i affärer, är ganska sällan jag är det faktiskt, men idag vill jag. Typiskt bara att det är söndag och att de antagligen inte öppnar förrän 12.00. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0