Sverige - Makedonien

                                                                   Sverige - Makedonien = inte bra för hjärtat!

Nu är iaf matchen över och Sverige vann, trots att bland annat domarna gjorde allt för att hemlandet skulle vinna.. Jag har märkt att jag kan bli lite hetsig när det är sådär jobbigt spännande, men ibland är det inte lätt att hålla igen. Det ser ju så enkelt ut ifrån soffan vissa gånger ;p Även om jag nånstans inom mej inser att jag inte skulle ha gjort det så mycket bättre själv.. Men hur somhelst, nu vann vi som sagt och mitt hjärta har äntligen börjat lugna ner sej och komma ner i sin vanliga takt igen. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Teresia

hehe ja idag var det spännande. Och ja, jävligt illa av domarna och falla för trycket! Döma bort våra mål och döma straff till dem när vi tog bollen!? ah galet!

Men som sagt vi vann, skönt! Imorgon är det handboll igen;p

2008-12-10 @ 21:06:15
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Katherine

Jag tror att du hade varit bäst på plan om du var med. Men dom kan ju inte ta med dig för då blir sverige fööör överlägsna. Och det är ju inte roligt för sporten vet du.

2008-12-11 @ 10:21:48
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0