To Do-List Inför Morgondagen

Nyårsafton imorrn då, och detta ska firas med pompa och ståt! Kricke och Jens har ju hyrt Barbros brygga, så dit ska vi på middag och nyårsfirande. Det kommer bli kuuuuul! :) Känns som att jag har läget under kontroll, men det finns ändå ett par saker kvar som jag måste göra inför imorrn, nämligen:

*Plocka ögonbrynen
*Köpa Ragnar och blanddricka (hur kunde jag glömma honom?!?)
*Försöka få till nåt som ska likna en festfrisyr. Vore så kul att klara av att göra nåt tjusigt på egen hand :p
*Måla naglarna
*Städa lite så man vaknar upp till en hyfsat fräsch lägenhet första dagen på det nya året

Ja, ni hör ju hur slitsamt man har det, det ska pysslas och plockas och fixas.. men nästan bara roliga grejjer :) Nu känner jag mej lite stel efter träningen, men jag hoppas det går över tills imorrn. Vill inte börja nya året med träningsvärk, och hur ska jag kunna lyfta armen och skåla i skumpa om jag har ont? ;p Illa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott Nytt År Josefin!

Nu är 2009 här och visst kommer det att bli ett superbra år!? Puss o kram

2009-01-01 @ 12:47:19
Postat av: Anonym

Gott Nytt År Josefin! Nu är 2009 här och visst kommer det att bli ett superår!? Puss o kram

2009-01-01 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0