Tomten Kom Tidigt I År

Att va tränare har såklart både sina positiva och negativa sidor. I år har det i princip bara varit positivt måste jag säga, och när man knappt får plats på två bussäten för att man har en stor säck med presenter med sig hem så känner man sej ganska nöjd faktiskt ;D Jag måste ha varit riktigt snäll för tomten kom till träningen idag med flera paket.. Tack tomten! :)


För övrigt så spelade mina små tjejer avslutningsmatch mot föräldrarna idag, som vi brukar göra inför juluppehållet. Efter en rafflande och spännande match med många skratt så "råkade" matchen ta slut när det stod 4-4. Tjejerna var mycket nöjda men vissa av dem tyckte att det var vääääldigt misstänksamt att jag blåste av matchen preciiiiiiiiiis när de vuxna kom fria och kontrade i slutsekunderna... De är smarta, de små liven! ;p




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0