Billig Var Ordet

Det är inte varje dag man går till krogen och köper sej en fylla. Och det är definitivt inte varje dag man går till krogen och köper sej en fylla tre dagar innan löning. Men igår var det tydligen dags! Haha en kombination av billig dricka och att vara billig i drift gjorde susen, himlans gött måste jag säga. Haha, man kanske kan säga att hela kvällen gick i billighetens tecken, eftersom Elin passade på att avslöja mitt rätta jag för M-E, vilket ledde till att han tyckte detta var så kul så han sålde mej för hundra spänn... Haha, what to say egentligen.

Nu har jag varit på 79-årskalas och tänkte snart sätta mej på bussen hemåt. Blir en lugn kväll hemma hos Katherine idag, vi kom fram till att eftersom jag är så lat och inte har skaffat batterier till min tv-dosa än så var det hennes place som lockade mest ;p

Ha en kul lördagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev det sent igår ;) Tack för sällskapet :)
Hoppas ni får en trevlig kväll.
Hörs i veckan. Kramar

2008-02-23 @ 19:01:58
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0